Top Ad unit 728 × 90

SGK 2016 Yılı Doğum Yapan Kadın Hakları

2016 SGK Doğum Yardım Parası Başvuru,Doğum Yardım Parası Nasıl Alınır ve Doğum Parası Sorgu ile ilgili merak edilen tüm bilgiler... İşte detaylar

 SGK tarafından verilen doğum yardımı ücreti hakkında bilgi sabihi olan Anne ve Babalar doğum yardım parası için şimdiden kuyruklarda yerini almıştır.

Peki doğum yardım parası nasıl alınır ? Doğum yardım parası almam için yapmam gerekenler nelerdir.Doğum yapan anneler devletten ilk çoçuk için 300, 2. çocuk için 400 ve 3. çocuk için ise 600 tl doğum yardım ücreti alacaklar.

Örneğin toplamda 3 çocuk yapan anneler devletten 1300 tl çocuk yardım parası almış olacak.Resmi gazetede yayınlanan yeni yasaya göre sadece doğum yardımı yapılmıyor.Çalışan annelere 6 ay boyunca yarım gün çalışma imkanı sağlandı.

Çalışan annenin maaşı kesilmeyecek.Altı ay boyunca yarım maaşı işyeri tarafından karşılanacak.Diğer kalan yarı kısmını ise İş-Kur tarafından karşılanacak.

Yeni yasada babalar içinde bir düzenleme yapıldı.Eskiden babalara 3 gün doğum izni veriliyordu.Şimdi ise babaların doğum izni 5 güne çıkarıldı.


2016 DOĞUM YARDIMI PARASI BAŞVURU FORMU İÇİN TIKLAYINIZ
SGK 2016 Yılı Doğum Yapan Kadın Hakları Reviewed by Unknown on 00:26 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by OBURADA © 2014 - 2015
Powered by F3N3R

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.